Uthyres lägenhet
Hjälmshultsgatan
| Hyra: | 6500 kr/mån |
| Rum: | 2 |
| Yta: | 59m² |
| Hyrdes ut: | 2012-05-10 |
Jag har en 2:a på Tågaborg / Stattena, en ljus och fin lägenhet på andra våningen med balkong. Ingen hiss. Ny renoverat badrum och kök. Parkett i alla rum utom i köket. Parkeringsplats finns att hyra, men man får sätta upp sig i kö. Jag har tre månaders uppsägning men skulle behöva bli av med den snabbare. Jag skulle gärna vilja lämna den siste Juni så om det finns någon som är intresserad av att hyra och kan flytta in med så pass kort varsel så hör gärna av er ( mejl först ) så ska jag prata med min hyresvärd om han kan tänka sig att gå med på det vilket jag tror att han gör. Det ska givetvis inte finnas betalningsanmärkningar och om man inte har fast jobb ska borgenär gärna finnas till hands. Som sagt, mejla vid intresse. Vh Nina
